מדוע הזמנת ליווי גברים מתאימה לאמהות רווקות

 

פעם גברים היו היחידים שגרמו לדברים לקרות. עכשיו העולם משתנה ויחד עם זה מגיע שינוי בתפקידי המגדר. נשים שאפתניות יותר, מכוונות קריירה ומסורות לעשות מה שהן רוצות. "אני עשיר ואמיד ולעתים קרובות אני מזמין ליווי גברים לטיול ודברים אחרים." למה לא? אומר אחד הלקוחות החמים ביותר שלנו. זה מטורף שם ועל ידי יום ראשון הכי טוב שלי למצוא את השבועות הגרועים ביותר זה בזבוז זמן. אני יודע מה אני אוהב ולהשתמש בגבר לדייטים עולה בקנה אחד עם האופן שבו אני רוצה את זה. אני יודע למצוא את מה שאני אוהב ויודע איך לחבר אותם. בלי הפתעות ובלי תירוצים. ניצחון זכייה אם תשאל אותי. אז הנה הסיבה להזמנת מלווה גברית מעולה לאמהות חד הוריות. מרדף אחר האושר שלך לא קל להיות אמא אחת ולבצע קריירה בו זמנית. זה יהיה אפילו קשה יותר אם תהיה לך מעט או ללא תמיכה. כאמא חד הורית, אתה תמיד חושב על העבודה שלך או על הילד שלך. לעיתים נדירות יש לך זמן למצוא בן זוג מתאים. אז למה שלא תשמח את עצמך על ידי הזמנת מלווה גברי כדי לשמור על חברה בארוחת ערב. תחשוב על זה. ללא סיבוכים אם כל מה שאתה רוצה זה זמן טוב, אז שכירת מלווה גברית היא דרך אחת. לפעמים כל מה שאמא רווקה רוצה זה זמן טוב ללא סיבוכים של מערכת יחסים. עם מלווה גברי מגיע החוויה של החבר בלי דרמה של מערכת יחסים. אתה אמור להיות מסוגל לעשות את זה מבלי שתצטרך להרגיש אשם כי זה לא הנורמה של החברה. כדי לגרום לאקס שלך לקנא אחת הדרכים הטובות ביותר לגרום לחברך לשעבר או לבעלך להאמין שעברת ממנו הוא להראות לו כמה אתה מאושר עם גבר חדש. ולא סתם גבר. רוב המלווים הגברים הם גברים מדהימים למראה. הסוג שאתה משתלח כשאתה רואה את פרסומות הטלוויזיה האלה. אז תוכלו להזמין ליווי גבר שילווה אתכם לחתונה של חבר במקום פגישה עיוורת. בעיקרו של דבר, המלווה הגברי יהיה החבר לכאורה שלך ואף אחד לא יהיה חכם יותר. שיקול דעת ופרטיות דבר אחד טוב בהעסקת מלווים גברים הוא שמדובר בקשר עסקי בין שניכם. מלווים גברים פועלים תחת מעטה של ​​סודיות ואין להם כל אינטרס מעניין לשדר לעולם על זהותך או על רצונותיך הייחודיים. הוא שם כדי לעזור להגשים את הפנטזיות שלך, לא לשפוט אותך שיש לך אותן. רק אל תלך לספר להם את הסודות הכי אפלים שלך. שלדים מסוימים בארון אינם מיועדים לפתיחה. בִּטָחוֹן ישנם מקרים בהם אתה מרגיש בטוח ובטוח יותר עם נוכחות גברית. ניתן לשכור מלווה גבר כדי לספק את הצורך הזה. אלו רק חלק מהסיבות שבגללן הזמנת ליווי גברית לאמהות חד הוריות היא רעיון מצוין. נסה זאת. מה יש לך להפסיד?

תגובות

רשומות פופולריות