החוויה הראשונה שלי " לקוחה"

 

תן לי להתחיל לומר שאני אשת קריירה של אמצע שנות השלושים בתחום חברת ביטוח מהשורה הראשונה וכעת בוודאי הסקת שאני מאותם משיגי יתר, עם מעט זמן לכל דבר אחר. ובכן, אני איפשהו בין לבין. אז בלי שום התעסקות נוספת הנה הסיפור שלי. אני רווק כרגע. איך זה קרה אפשר לשאול? ובכן, זה סיפור ארוך אבל כדי לקצר את זה, טרי מחוץ לאוניברסיטה, הייתי מרוכז בעבודתי, וניסיתי לטפס בסולם הארגוני כמה שיותר מהר מה שעשיתי אגב. כל השאר הגיע למקום השני. בתקופה מסוימת נמשכתי לבחור הזה מהעבודה והוא הרגיש אותו דבר. יצאנו זמן מה אבל הכל התפרק כשהוא נסע לעבוד מעבר לים. החברות שלי ניסו לקבוע לי תאריכי טינדר ומיותר לומר שגם זה לא הסתדר. בעצם ויתרתי על היכרויות. ואז יום אחד בנסיגה גיליתי ש"חבר "של הבוס שלי הוא מלווה גברי להשכרה. שאלתי והיא סיפרה לי הכל על כך והרעיון סיקרן אותי כי הבחור איתו היה מדהים. אז אחרי קצת מחקר וקצת גישושים וביישנות מזה, קיבלתי את ההחלטה ליצור קשר עם כמה סוכנויות ליווי גברים. היו הרבה גברים מדהימים לבחירה כמו מזנון אבל לא ממש הרגשתי קשר עם אף אחד מהם, רק עד שנתקלתי בתצלום של בחור באתר Gigoloplayil. הייתי כמו ילד שאמר "אמא אני רוצה את זה." התקשרתי כמה טלפונים והזמנתי אותו ללילה דייט. למדתי על מה שמכונה "חוויית החבר" הכוללת מלווים גברים שנפגשים עם הלקוחות שלהם והולכים לשתות או לארוחה ומשם זה יכול להתקדם לכל דבר שאינו מין. כמובן שהרגשתי בודדה והייתי מוכנה לשלם עבור "חברות". הלילה הראשון שלנו בחוץ היה מקסים. הלכנו למסעדה מפוארת, סעדנו וסעדנו כמו בורגנות ראויה. המלווה הגברי היה דברן חלק, נוח ובמילה אחת אני אגיד שזה היה קסום. באמת קיבלתי את מה ששילמתי עליו. מאותו יום ואילך ראיתי את הגבר שלי מלווה ארבע פעמים בחודש! עם זאת, הגעתי למסקנה שלמרות שהחברה שלנו מנסה להתעלות מעל האופי הסטריאוטיפי שלהם, אי אפשר שלא לתהות כמה דעות קדומות יש. אני מאמין שנשים לרוב מעוניינות בליווי גברים מסיבות דומות כמו שגברים רוצים בליווי נשים או גברים. אז שכח את התפיסות המוקדמות שלך ואת ההטיות המוסריות בעד או נגד שכירת מלווים גברים. אם אישה נותנת לליווי זכר מעטפה במזומן, היא לא מתכוונת להעמיד פנים שכדור הארץ זז. מגיע לה להיות מאושרת ולשלם על חברות דומה לתשלום עבור עיסוי. עם זאת, הדברים יכולים להיות מעט מבלבלים עבור מי שלא מבין אבל אני זוכה להיות בעל גבר מקסים בלי כל דרמת היחסים.

תגובות

רשומות פופולריות