מה אני מחפש בשירותי ג'יגולו המושלם

 

בעולם שבו כולם מצפים מאישה שתהיה בריאה, אישה, זה נתפס לרוב כטאבו מסוג כלשהו אם אישה שוכרת גבר שיעשה את עבודתו של גבר. אתה יודע למה אני מתכוון! אז כשאמרתי לחברתי הטובה בפעם הראשונה (בחור אגב) שאני רואה מלווה גברי הוא התחלחל. הוא עמד שם רק הביט בי. ידעתי שמיליון דברים בטח עוברים בראשו ומנסים להבין מדוע. לבסוף הוא אמר את קייט "מה זה שאתה מחפש בליווי זכר? ו"מה בדיוק אתה מחפש מלווה גברי? ובכן אני אגיד לכם בדיוק מה שאמרתי לג'ף. ראשית, היו לי מערכות יחסים רבות ורובן לא הסתדרו בעיקר בגלל העבודה שלי. אני מטייל הרבה. בכל מקרה בחזרה למה שאני מחפש בליווי הגברי המושלם. אֵמוּן ביטחון הוא כמו אפרודיזיאק, אני חושק בזה. מלווה גברי שמגלה ביטחון מושך אותי פנימה. גם אם אינך טיפוס השיחה הוא מדליק אותי והופך אותך למושך יותר. נראה טוב אתה לא צריך להיות נסיך כדי להיראות טוב. זה הכל על הדרך בה אתה מתלבש ומציג את עצמך. בחר תלבושות יפות ללבוש, ערבב אותן והכניס לתוכה טוויסט קטן משלך. זה גם לא חייב להיות בגדי מעצבים. זה איך שאתה לובש את זה חשוב. ללבוש את הבגדים, אל תתן לבגדים ללבוש אותך, והיה נוח בזה. תהיה ייחודי הקשו על נשים אחרות להכניס אתכם לקבוצה, כמו ג'וקים, גיקים, נאים, עשירים וכו 'האחרונה נשמעת טוב, אבל אם אתם לא ממש נכנסים אליה אתם נתקלים בקבוצה אחרת שאתם לא אוהבים. תן לחברים שלי לראות בך את "הבחור ההוא" לא אחד מאותם בחורים. היו מעניינים תמיד קורים דברים מעניינים בחיים שלך, אני יכול לחוש כמה אתה מאושר ואשמח להיות חלק מזה. שם רוב אתרי ההיכרויות משתבשים, ושוב אנשים שוכבים בפרופילים האלה ומוסיפים לפרופילים שלהם פעילויות שמעולם לא עשו רק כדי להיראות מעניינים ולהגדיל את הסיכויים לפגוש נשים. מסתורי הייתי עורך דין, אני אוהב לפתור תעלומות. אני אוהב את ההרגשה של רוצה לדעת במה אתה עוסק, אבל לא ממש יכול לשים את זה עליי. תתמלא כשאני רוצה משהו אני תמיד הולך על הצד הטוב ביותר או לפחות על מישהו בראש. אני לא יודע אם זה רק אני אבל פשוט יש משהו בגבר שבראש טחנתו אתה יודע. באמת שאני פשוט אוהב גברים שיש להם חשיבות רבה לצוות שלהם או לקולגות שלהם. המלווה הגברי שאני רואה כל שבוע שואף להיות שחקן, זה גורם לי להרגיש בטוח שאני עם גט גט והוא לא יפסיק עד שיקבל את מה שהוא רוצה.

תגובות

רשומות פופולריות