להיות ג'יגולו פותח אפשרויות

 

לפני כמה שנים, כשרק התחלתי ללמוד באוניברסיטה, חיפשתי דרך להרוויח קצת כסף נוסף, מכיוון שהלוואת האחזקה שלי פשוט לא הספיקה. לא רציתי לעבוד כמלצר או כברמן. רציתי משהו יותר זוהר - משהו כמו להיות מלווה גברי. הייתי בשנות העשרים לחיי והסתכלתי, אבל הייתי גם בכושר ובכושר ולא נראה לי רע, אם אני אומר זאת בעצמי. אז הלכתי לצלם מקצועי שלקח ממני כמה צילומי ראש ואז הצטרפתי לסוכנות הליווי הגברית הטובה ביותר שיכולתי למצוא. לא הייתי בטוח אם אקבל עבודה כלשהי בהתחלה, בהיותי צעיר כל כך. אבל עד מהרה גיליתי שלקוחות למלווים גברים מנהלים את הגילאים של נשים צעירות שרוצות לקחת בחור נאה למסיבה ועד נשות עסקים הזקוקות לגבר על היד בזמן שהן לומדות בפונקציה עסקית, ועד נשים זקנות שרוצות ללכת לתיאטרון ושונאים ללכת לבד. אני לא אדבר על אף אחד מהלקוחות שלי באופן ספציפי - זה לא מותר. אנו תמיד מכבדים את פרטיות הלקוח שלנו! אבל אני יכול לומר שנהניתי מכל אחד מהלקוחות שפגשתי, מאלה שמשוויצים בי ואומרים לכולם שאני המלווה הגברי שלה לערב ועד לאלה שמעדיפים שאקרא לעצמי "רק חבר . ” ולמרות שלמדתי את התואר שלי עכשיו, אני חייב להודות שאני לא חרד מדי לחפש תפקיד בתחום שלי, כי אני נהנה יותר מדי כמלווה גברי בלונדון. יוצא לי ללכת לתיאטרון, לקונצרטים ולמסיבות. אני אוכל במסעדות הטובות ביותר. אני פוגש אנשים מכל שכבות האוכלוסייה ובכל המגזרים העסקיים. ולמדתי הרבה על הטבע האנושי. ברגע שקיבלתי יותר ניסיון, לפעמים הייתי שואל את הלקוחות שלי מדוע בחרו בסוכנות ליווי גברית. מבין הלקוחות הצעירים שלי, אלה שרק הלכו לאוניברסיטה בעצמם, הם עשו זאת יותר בתור תעוזה ולמען החוויה. אבל אז התברר שהרבה נשים צעירות פשוט לא הספיקו לצאת. ויכולתי להבין את זה! אז כשרצו לצאת, הם שכרו מלווה גברי ולא היו צריכים לדאוג להרשים אותו או ללכת הביתה אחרי "דייט" ולהמתין לשיחה שמעולם לא הגיעה. הם הצליחו להתרכז בלימודים ולא לדאוג לחיי החברה שלהם עד מאוחר יותר. ואז היו נשות העסקים. יש תחומים מסוימים שיש הרבה נסיעות לעשות - הם צריכים לעלות ללונדון לשבוע לצורך העסק שלהם אבל לא מכירים כאן אף אחד, והם לא רוצים לעשות דברים לבד. אני מניח שזה מה שזה מסתכם בסופו של דבר - אנשים פשוט לא רוצים להיות לבד. הם רוצים לאכול ארוחת ערב עם בן זוג, ללכת להופעה עם בן זוג, ובדרך כלל פשוט לבלות עם מישהו שיתייחס אליהם טוב. וזה מה שמלווים גברים עושים. גם להיות מלווה גברי לא פגע בחיי החברתיים שלי. יש לי חברה-בחורה, והיא יודעת מה אני עושה, והיא בסדר עם זה. בדרך כלל אני בבית מאוחר אבל בבקרים אני מספר לה על מה שעשינו ערב קודם - ההצגה או המסיבה - ולפעמים אם פגשתי אנשים מעניינים. לפעמים היא אומרת לי שביליתי 3 שנים באוניברסיטה כדי להרוויח את התואר שלי ואני צריך לעשות עם זה משהו, ולפעמים אני מודה שאני חושב שעלי לעשות את מה שהייתי מתאמן לו באוניברסיטה. אבל באמת גם ההשכלה שלי עוזרת לי כמלווה גברי. זה לא כאילו זה הולך לבזבז. יש לי כמה חברים גברים ששאלו אותי להיות מלווה גברי בלונדון, ואני אומר להם שזו קריירה מתגמלת מאוד - אבל יש גם הרבה עבודה. אחרי הכל, זה התפקיד שלנו לוודא שללקוחות שלנו יהיה זמן טוב, וזה אומר להיראות טוב ולהרשים את חבריה או עמיתיה לעבודה. אבל אם אתה מוכן לעשות את העבודה, אתה תיהנה מזה ותהיה הצלחה

תגובות

רשומות פופולריות