הדברים המדהימים שעשיתי בשירות הנוכחי


שמי ג'ון ואני מלווה גברי. אבל לפני שאגיד לך את הדברים המדהימים שעשיתי כמלווה גברי, חשוב שתדע איך הגעתי לכאן מלכתחילה. אז ללא התייחסות נוספת בואו ניכנס לזה, נכון? שלוש שנים יצאתי עם הבחורה הזאת, מיותר לציין שעברנו כמה ימים אפלים, אבל איכשהו נראה שאנחנו תמיד יוצאים חזקים יותר. ובכן, לא עד שהייתה לה עבודה חדשה ועברה להתגורר בלונדון. שלושה שבועות אחר כך עקבתי אחריה. תכננו את זה אבל רק כמה ימים לאחר מכן קיבלתי את הלם חיי. היא אמרה לי שזה נגמר. זה היה כאילו נפגעתי מהפטיש של תור. מיליון דברים שרצים במוחי מנסים להבין איפה טעיתי ואיך לתקן את זה. האמת, לא לקחתי את זה טוב. הכאב הפך להכחשה ומאוחר יותר הפך לכעס. כעס שניתן להרוות רק על ידי שינה עם החברים של חברתי לשעבר החדשה. עכשיו הייתי בלונדון לא היה לי לאן ללכת. הלכתי לבר, התיישבתי, הזמנתי לעצמי בירה והתלבטתי בסבל שלי. ואז ניגשה אלי גברת ושאלה אם אני בסדר. משכתי בכתפי ואמרתי שאני בסדר אבל היא ראתה ממש דרכי. היא התיישבה, שוחחנו ודבר הבא ידעתי שהיא הציעה את הרעיון שאני אהיה מלווה גברי. הם אומרים שאהבה היא מניע גדול וכך גם הייאוש. שלבו את השניים ותקבלו תבשיל חזק של גבר על הקצה שעתיד ללכת עוד קצת כדי להשיג משהו. עבור בחור שיש בו רק שינוי בכיס ובלי דרך חזרה, קיבלתי. מה יכול להיות הנזק? כולנו אוהבים כסף. ואנחנו בטוחים כמו מישהו אחר שמשלם עבור הארוחות הנחמדות שלנו. ימין? חוץ מזה באיזו תדירות פונים אליך להיות מלווה גברי? כילד, אתה לא שואף להיות במקצוע הזה. מהר קדימה לאחר שלוש ההזמנות הראשונות ורק אז זה לחץ. הו! ילד, יכולתי להתרגל לזה. אני מקבל דברים מפוארים מלקוחות. יש לי ארבעה רולקסים שלא שילמתי שקל עליהם. אני יוצא לחופשות ביאכטה פרטית למונאקו, מרבלה בספרד, לנהוג במכוניות מפוארות וכו 'ומכיוון שרוב הלקוחות שלי הן נשים ברמה גבוהה של החברה, אני זוכה לפגוש גם אנשים בעלי השפעה. בכל אופן, ההצלחה שלי כמלווה גברית אפשרה לי לקנות דירת שלושה חדרי שינה בשכונה יוקרתית המתגוררת זו לצד זו עם הדרגים העליונים בחברה. השכנים שלי חושבים שאני סוכן מניות כלשהו. אני תורם לעיתים קרובות לארגוני צדקה שונים כדי לעזור לאנשים פחות בעלי מזל ואני מנהל קבוצת דיונים קטנה שמתמקדת בסיוע לגברים אחרים להתמודד עם שברון לב. בסך הכל אני מרוצה ממה שאני עושה ואני מביא הרבה שמחה ואושר לנשים רבות.

תגובות

רשומות פופולריות