ג'יגולו ישראלי

החברים שנמצאים במילאנו בגלל שהם גרים שם או שהם מבלים את החופשה שלהם או שהם עובדים שם, יכולים ליצור איתי קשר, כדי לבלות שעות או ימים יחד בנעימות

לא קל למצוא ג'יגולו בלומברדיה מכיוון שחסר מאוד מלווים גברים לנשים שעובדות במילאנו, שהיא אחת הערים היפות והמרתקות באיטליה, המפורסמת במיוחד בגלל ריבוי העסקים והטובות. ידועה גם בזכות היותה בירת האופנה האיטלקית

אני גולש ברשת ומחפש את "ג'יגולו מילאנו". " ג'יגולו לנשים מילאנו ". או "ליווי גברים לנשים מילאנו". 
גוגל מהווה נקודת התייחסות מהותית עבור מי שזקוק לליווי גברים לנשים והקלד את מפתחות החיפוש הללו כדי למצוא ליווי מקצועי לגבר שישמור עליהם

אני מציע את ההתחייבות להיות מסוגלת לסמוך על ג'יגולו מקצועי שהיה מלווה גברי מוערך לנשים במשך שנים ושיש לו סגנון נקודת ייחוס, פיכחון ושיקול דעת 

אבל, כאמור, מי שמחפש באינטרנט "ג'יגולו מילאנו" או " מלווה גברי לנשים מילאנו " לא תמיד בר מזל 
לכן תוכלו ליצור איתי קשר ישירות. מבחינתי קל לזוז ואני יכול להגיע אליך לכל מקום תוך כמה שעות

מילאנו היא עיר שלא זקוקה להקדמה. זו הבירה התעשייתית של איטליה שיש לה הרבה מה להציע הן ברמה תרבותית והן מבידור והן מבחינת אוכל טוב ונקודת מבט של שתייה טובה 
אם תרצה, נוכל להתרגש יחד על ידי ביקור בציוני הדרך של העיר ומחוצה לה. טירת ספורזה, פאלאצו ריאל, מוזיאון התרבויות או הטריאנלה ופלאצו מרינו נמצאים שם ומחכים לנו
אבל כל השיטוט הזה גורם לך להיות רעב, נכון

לפני שנלך לארוחת צהריים או ארוחת ערב באחת מהמסעדות הרבות שיכולות לנקות את החיך שלנו, נוכל ללכת ליהנות מאפריטיף טעים באחד מברים הקוקטיילים הרבים שם 

אז יש רק מבוכת הבחירה ונראה, למרבה הצער, איך הזמן עבר מהר מדי

אם אתם מחפשים מלווה גברי לנשים במילאנו, אני עומד לרשותכם. בהודעה הנכונה, 12 או 24 שעות, אוכל לעבור לכל עיר באיטליה. 

למידע נוסף, תוכל לבקר באתר שלי או להסתכל בספר המחפשים שלי

תגובות

רשומות פופולריות